przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z procedurą zatrudniania i zwalniania pracowników,
sporządzanie list wynagrodzeń pracowników,
prowadzenie dokumentacji kadrowej,
rozliczanie urlopów oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym zwolnień lekarskich,
wystawianie świadectw pracy,
sporządzanie list wynagrodzeń członków rady nadzorczej/zarządu,
rozliczanie umów cywilnoprawnych,
rozliczanie należności podatkowych i ZUS pracowników, łącznie ze sporządzeniem i złożeniem odpowiednich deklaracji rozliczeniowych,
sporządzanie i dostarczanie informacji RMUA dla pracowników,
rejestracja i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS,
kontakty z US i ZUS, w zakresie rozliczeń pracowniczych,
przygotowywanie rocznych rozliczeń podatkowych pracowników (PIT-8/11; PIT-40),
prowadzenie rozliczeń z PFRON, INTRASTAT doradztwo w sprawach pracowniczych.